reklama

Ako som zatlieskal pani Monike

Záver župnej kampane bol pre mňa naozaj mimoriady. Upozornil som na to sa, že sa vláda chystá v posledný deň kampane zneužiť svoje zasadnutie na prezentáciu kandidátky SMER-SD Moniky Flašíkovej Beňovej. Tým som zrejme prispel k tomu, že z plánovanej šou nič nebolo, práve naopak. Vyslúžil som si za to od pani Moniky označenie „normálne zadubený hlupák". A myslel som si, že tým to končí. Mýlil som sa.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (11)

Veď posúďte sami.

Posledná predvolebná debata televízie TA3 s kandidátmi na župana prebehla v stredu v Bratislave. Je po desiatej, kandidáti diskutujú už viac ako dve hodiny.

Obrázok blogu

Slovo si berie pani Monika a predstavuje svoje plány v sociálnej oblasti.

Obrázok blogu

Po skončení jej príhovoru sa fanúšikovia Smeru v hľadisku púšťajú do disciplinovaného potlesku.

Obrázok blogu

Ale pozor, ktože to tlieska spolu s nimi?

Obrázok blogu

Spokojne dotlieskané

Obrázok blogu

Ten moment, keď si človek uvedomí, že tu čosi nie je v poriadku.

Obrázok blogu

A do pr....

Obrázok blogu

Všimol si to niekto? Snáď nie. Je to v suchu.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu

Keď sa darí, tak sa darí.

Celý záznam nájdete tu. Potlesk začína o 22:04.

Ondrej Dostál

Ondrej Dostál

Bloger 
  • Počet článkov:  223
  •  | 
  • Páči sa:  4x

Predseda Občianskej konzervatívnej strany (OKS) a poslanec NR SR (klub SaS). Vo voľbách do NR SR kandidujem ako jeden zo štyroch kandidátov OKS (Radovan Kazda (č. 20), Juraj Petrovič (č. 32) a Zuzana Aufrichtová (č. 101)) na kandidátnej listine SaS. Zoznam autorových rubrík:  PolitikaBratislavaSmrteľne vážneSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu